Moderni potrošači su tehnološki upućeni
Budući da se većina potrošača oslanja na online kupovinu , automatska reakcija kod potrage za bilo kojim proizvodom ili uslugom će biti online pretraga. Potencijalne mušterije će vas potražiti i proći kroz stranicu prije upućivanja poziva ili dolaska u radnju. Biznisi bez web sajta i ozbiljnog online prisustva će neizbježno biti zanemareni.
Pristupačnost
Internet nikad ne spava, i svaki portal koji ponudite online omogućuje vam virtuelni 24-satni izlog. Ovo omogućava potencijalnim mušterijama da se informišu o vašim proizvodima ili uslugama i poslije radnog vremena, i to iz udobnosti njihovog doma. Ako prodajete proizvode, online prodavnica prihvata narudžbe 24 sata svakog dana u sedmici. Ovime dolazite u priliku momentalno iskoristiti interesovanje potencijalnog kupca, nasuprot čekanju na otvaranje fizičke prodavnice, za koje vrijeme potreba može i nestati.
Prepoznatljivost imena
U suštini, brend building znači izgradnju povjerenja potencijalnih kupaca u vašu firmu, organizaciju ili proizvod. Obezbjeđenjem online prisustva, kupcima ne samo da omogućava pristup do proizvoda ili usluge, već i način da kupac „provjeri“ o kakvoj kompaniji je riječ. Online ocjene, vaša interakcija sa drugim kupcima, frekvencija i kvalitet vaših objava doprinose formiranju pozitivnog utiska kod potencijalnog kupca, te tako uveliko povećavate šanse za buduću prodaju.
Promocija vlastitog brenda
Kada imate Web sajt i jake stranice na društevnim medijima, možete ih koristiti kao alat za dalje promoviranje vašeg brenda. Velika većina potrošača i potencijalnih klijenata je online u nekom momentu, ako ne i cijeli dan. Biti u mogućnosti promoviranja i reklamiranja brenda preko vlastitih medija, odnosno pomenutih alata, dodatno podiže svejesnost o vašem brendu. Dodatno doprinosi financijskim uštedama na već postojeću prednost digitalnog marketinga u odnosu na tradicionalni marketing kada u pitanju isplativost.
Veći dohvat potencijalnih kupaca ili klijenata
Internet obuhvata mnogo veće područje u odnosu na par kilometara oko vaše fizičke lokacije kancelarije ili prodavnice. Vaše online prisustvo dopire do svakoga ko pređe vaš virtuelni prag, što znači da to mogu biti ljudi iz komšiluka ali i iz druge zemlje. Ovisno o djelatnosti i ponudi, ovo znači mnogo širu bazu potencijalnih kupaca ili klijenata u odnosu na licem-u-lice pristup.
Ocjene
Neki smatraju online ocjene (ili recenzije) mačem sa dvije oštrice, jer će uvijek postojati mogućnost negativne ocjene, istinite ili ne. Ali ako svoje poslovanje vodite časno i dobro tretirate svoje mušterije, i ako se dese, ovo će biti izolirani incidenti, nadjačani mnogim pozitivnim osvrtima i ocjenama. Potencijalni kupci ili klijenti u velikom procentu (88%) provjeravaju online ocjene kompanije ili proizvoda prije kupovine. Iz tog razloga uvijek potičite zadovoljne kupce ili klijente da ostave ocjene na zato namjenjenim mjestima, kao što je Google ili Facebook.
Olakšana prodaja
Dobro poznata marketinška činjenica da ljudi vole kupovati ali ne i da im se prodaje. Dobro opisani proizvodi ili usluge na vašem web sajtu omogućuje kupcima da budu informisani i opuštenije odluče na kupovinu, nasuprot osjećaja pritiska od strane napornog prodavača. Reklamiranje vaše djelatnosti je takođe olakšano i ima veći doseg, budući da elektronski formati omogućuju širu i financijski efikasniju distribuciju, nasuprot tradicionlanim marketinškim kanalima, koji obično uključuju štampu i fizičku dostavu.