97% korisnika će lokalni biznis prvo potražiti na internetu
Kupci se sve više oslanjaju na Internet kako bi pronašli firme koje se nalaze u blizini. Statistika lokalnog pretraživanja otkriva da više od polovine nas (54%) to čini barem jednom mjesečno, dok 12% od nas to radi svaki dan.
Pročitajte 10 zanimljivosti koje govore o web navikama lokalnih potrošača i značaju SEO-a za nastup na lokalnom tržištu.
97% korisnika će lokalni biznis prvo potražiti na internetu
Kupci se sve više oslanjaju na Internet kako bi pronašli firme koje se nalaze u blizini. Statistika lokalnog pretraživanja otkriva da više od polovine nas (54%) to čini barem jednom mjesečno, dok 12% od nas to radi svaki dan.
Korisnici svakog mjeseca posjete 1,5 milijardi web lokacija vezanih za njihove pretrage na Googleu
Ovo dodatno pokazuje važnost lokalnog SEO-a - potrošači ne traže samo firme. Uglavnom tražimo recenzije lokalnih biznisa kada odlučujemo gdje ćemo jesti ili kupiti nešto. Na osnovu naših pretraživanja na Googleu i pročitanih recenzija, svakog mjeseca posjetimo 1,5 milijardi fizičkih lokacija.
46% svih Google pretraživanja odnose na lokalno tržište
Postoji pitanje na koje svi vlasnici lokalnih firmi trebaju znati odgovor, a to je koliki je postotak pretraživanja lokalno pretraživanje?
Skoro polovina. Lokalno pretraživanje čini 46% svih Google pretraživanja. Prema najnovijim statistikama Google pretraživanja, više od 3,5 milijardi pretraživanja svakodnevno obavlja se uz pomoć Googlea, što znači da je oko 1,6 milijardi tih pretraživanja lokalno.
67% korisnika preferira web oglase koji su prilagođeni lokalnim specifičnostima
Prema statistikama vezanih za lokalne pretrage, potrošači mnogo više cijene firme koje ulažu napor u prilagođavanje svojih oglasa i sadržaja lokalnim specifičnostima, od onih koji prikazuju isti generički oglas na svim svojim tržištima.
70% potrošača posjetit će prodavnicu na osnovu informacija pronađenih na internetu
Bilo da se radi o recenzijama ili oglasima, većina modernih potrošača o novim ponudama i biznisima saznaje putem interneta. Odbijanje menadženta preduzeća da prihvati nužnost prisustva na internetu, obično znači neuspjeh u konačnici.
28% lokalnih pretraga rezultira kupovinom
Uvijek treba računati na šansu da će pretraga dovesti do kupovine kada je u pitanju lokalni SEO. Po statistikama, lokalna pretraga za proizvodom u 28% slučaja završava se kupovinom.
61% korisnika mobilnih uređaja će kontaktirati lokalnu firmu ako je njihova Web stranica prilagođena mobitelima
Prednosti lokalnog SEO-a najviše dolaze do izražaja kod korisnika mobilnih telefona. Pošto većina web saobraćaja u današnje vrijeme dolazi s mobitela, optimizacija web stranice za ove uređaje treba biti prioritet za sve one koje su već online.
78% lokalnih pretraga na mobilnim uređajima rezultira posjetom i kupovinom u prodavnici
Po lokalnim statistikama, blizu 80% pretraga na mobilnim uređajima dovodi do kupovine. A 90% ovih kupovina obavi se u klasičnoj prodavnici.
33% svih pretraga na mobilnim uređajima vrši se neposredno prije samog odlaska u prodavnicu
Posjedovanje pametnog telefona čini našu kupovinu mnogo lakšom nego prije; informacije o novim prodavnicama, radnom vremenu, ponudi i još mnoštvo drugoga mogu se provjeriti za minut. Zbog toga se trećina svih pretraga na pametnim telefonima obavlja neposredno prije odlaska u prodavnicu.
68% korisnika pametnih telefona koristilo je opciju "pokaži putanju do odredišta” ili "klikni za poziv" u lokalnim mobilnim oglasima
Izostavljanje informacija poput adrese ili telefonskog broja osnovna je greška koja se može desiti kod dizajna weba ili oglasa. Oni koji se ozbiljno bave ovim poslom ove informacije moraju uključiti jer ih većina potrošača koristi kako bi kontaktirali firmu.