Koliko često je potrebno ažurirati web stranicu?

Sigurno se pitate koje su to prednosti redovnog ažuriranja web stranice, šta ono podrazumijeva i koliko truda iziskuje. Potrudili smo se da vam pružimo odgovore na ova pitanja uz detaljna objašnjenja principa funkcionisanja i benefita svake radnje ka postizanju cilja ažurirane stranice, ponaosob. Da bismo vam prenijeli ova znanja, od vas se očekuje samo da pomno ispratite tekst koji slijedi.

Prednosti ažuriranja web stranice

Kao što i sam naslov sugeriše, u ovom odjeljku bavićemo se prednostima koje nosi redovno ažuriranje stranice. Zašto smo krenuli baš od ovog koraka, a ne, recimo, od akcija koje poduzimamo da ažuriramo stranicu? Smatrajući da jaka motivacija i volja odrade pola posla, odlučili smo vas počastiti na samom uvodu poslasticama koje vas čekaju ukoliko odlučite da uložite napor u kreiranje primamljivog sadržaja.

Jedna od najbitnijih stavki je postizanje većeg prometa na vašoj stranici. Veći broj posjetilaca je preduvjet za bolju reklamu vaših proizvoda ili usluga, zavisno od namjene vaše stranice.

Uzevši u obzir da je stranica kreirana da privuče i zadovolji potrebe posjetilaca, jednom kad dostignete željeni promet, ne treba stati na tome, jer konkurencija ne odustaje te će poduzeti sve potrebne mjere da ostvari dominaciju. Shodno tome, da bi zadržali postojeće korisnike te pridobili nove, web stranicu treba redovno ažurirati.

Dakle, da bi privukli posjetioce, rangirali bolje na tražilicama, vršili konverzije i imali veći odziv novih korisnika, potrebno je održavati stranicu aktivnom. Jedan od načina da se to postigne je dodavanje novog, kvalitetnog sadržaja.

Zaključićemo prezentovanje prednosti redovnog ažuriranja web stranice pojašnjenjem kako ono utiče na SEO (search engine optimization) i Content Marketing. Ukoliko se prvi put susrećete sa ovim pojmovima, obrazložićemo ih u kratkim crtama:

  • Content Marketing je marketinška tehnika sastavljena od niza akcija, s ciljem da navede posjetioce da se odluče na kupnju proizvoda ili usluga koje stranica nudi, kao i da se pretplate na newsletter, gdje je krajni cilj sticanje lojalnih klijenata. Ovaj marketinški poduhvat se realizuje kroz razmjenu informacija, odnosno sticanje povjerenja online korisnika, da bi se oni, u konačnici, odlučili na konverziju.
  • Dok se Content Marketing bavi ubjeđivanjem potrošača da su vaši proizvodi ili usluge najbolji, SEO optimizacija ima zadatak da ubjedi algoritme po kojima pretraživači rade, da baš vaša stranica zaslužuje da se, na korisnikov upit, rangira među prvima u rezultatima pretrage. Mnogi autori i SEO stručnjaci su ponudili definicije koje iz njihove perspektive najbolje opisuju SEO optimizaciju, a mi smo za vas napravili kompoziciju najrelevantnijih elemenata iz svake od njih, koja glasi ovako: SEO optimizicija je set akcija koje se poduzimaju s ciljem sticanja visoke pozicije u organskim rezultatima pretrage svih pretraživača, uz zadovoljenje korisnikove namjere pružanjem kvalitetnog i jedinstvenog sadržaja.

Ako vam se čini da je izrada i održavanje web stranice komplikovan poduhvat, uvijek se možete obratiti stručnjacima na tom polju i uložiti određena sredstva za profesionalno predstavljanje vašeg poslovanja. Ukoliko ipak odlučite samostalno uploviti u ove vode, WordPress je možda najprihvatljivija varijanta za početnike.

Brzina učitavanja stranice i prilagodljivost stranice mobilnim uređajima je krucijalni segment tehničkog SEO-a, koji uveliko utiče na rangiranje vaše stranice.

Ažuriranje web stranice novim sadržajem

S obzirom da smo u više navrata spomenuli važnost novog sadržaja na vašoj web stranici, dužni smo objasniti njegove karakteristike.

Novi sadržaj ili svježi sadržaj se ne treba doslovno shvatati. Ne očekuje se od vas da osmislite nešto što ne postoji na web-u. Dovoljno je da na vašoj stranici odabrana tema nije prethodno obrađivana, kao i da je relevantna namjeni vaše stranice.

Društvene mreže su krucijalan segment marketinške strategije. Pomoću njih možete pridobiti nove korisnike te širiti svijest o brendu.

Ukoliko obrađujete temu za koju pretraživač već nudi bezbroj rezultata, potrudite se da priđete temi iz ugla koji do sada niko nije koristio. Ključ leži u jedinstvenosti. Pretraživači strogo kažnjavaju plagijarizam, stoga koristite alate za provjeru istog.

Naravno, potrebno je držati se SEO pravila, ali i dalje isključivo vi određujete kvalitet i kvantitet sadržaja.

Prepoznatljivi brendovi koriste blogove da promovišu usluge ili proizvode, kao i da integriraju što veći broj ključnih riječi prirodnim putem, što algoritmi pretraživača itekako cijene!

Poštujući SEO pravila, imajući kvalitet sadržaja u vidu, ali i iskustvo korisnika, najbolji način za plasiranje novog sadržaja je kroz: blog, newsletter i website copy.

Website copy je tekst koji se nalazi na početnoj stranici i on je taj koji ostavlja prvi dojam na posjetioca. Potrudite se da ovaj tekst bude impresivan i nesvakidašnji, ali istovremeno koncizan i edukativan.

Koliko često je potrebno dodavati sadržaj na web stranicu ili blog?

Na ovo pitanje ne postoji jedinstven odgovor. Mnogo je faktora koji utiču, dok je jedan od najbitnijih namjena web stranice. S tim u vidu, u nastavku predlažemo periodičnost pri ažuriranju u zavisnosti od namjene web stranice/bloga:

  • Sport / Moda / Poznate osobe / Tehnologija / Lifestyle / Finansije / Novine / Časopisi

Prvu kategoriju sačinjavaju popularne teme. S obzirom da ova kategorija spada u najposjećeniju, da bi održale kredibilitet, ove stranice se moraju ažurirati više puta dnevno.

  • ‘Uobičajene’ Web Stranice / Blog

Ovaj tip stranica nudi sadržaj koji je releventan duži vremenski period te kao primjer možemo izdvojiti edukacijske blogove, recenzije, wiki, blogove za lični razvoj itd. Recimo, blog poput ovog koji upravo čitate, spada u tu kategoriju. Sasvim je dovoljno dodavati sadržaj tri puta sedmično da bi se zadovoljile norme ove kategorije.

  • Biznis Web Stranice / Blog

Biznis stranice su najdelikatnije za dodavanje novog sadržaja, jer jednom kad unesete podatke o kompaniji i proizvodima/uslugama, ne preostaje vam mnogo toga da mijenjate. Idealno rješenje je da kreirate poslovni blog gdje biste trebali dodavati sadržaj dva do tri puta sedmično.

  • eCommerce Trgovine

Koliko često treba dodavati sadržaj na eCommerce blog?

Samo onda kada imate dovoljno kvalitetan sadržaj, jer ne biste smjeli rizikovati da vam neadekvatan sadržaj unazadi poslovanje. Iako je ovo nešto zahtjevniji proces, poželjno bi bilo da postoji neki vid učestalosti pri ažuriranju eCommerce Trgovine, sa fokusom na kvalitet sadržaja.

Redovno ažuriranje web stranice je zahtjevan posao koji možete sebi olakšati unaprijed pripremajući sadržaj za plasiranje na web, konstantnim istraživanjem potreba potrošača, prateći konkurenciju i ulažući u održavanje vaše web stranice, kao i u sam redizajn stranice, ukoliko je to potrebno.

Izvor ključnih riječi: Semrush, Google Keyword Planner, Serpstat & Wordtracker

Posebna ponuda
za organizacije sa manjim zahtjevima

Na vašu email adresu će stići detalji naše ponude. Ne brinite, nećemo nikome davati niti na drugi način zloupotrebaljavati vaše podatke.