3 bitna razloga zašto bi mali biznis trebao ulagati u marekting na društvenim mrežama

marketing na društvenim mrežama - ilustracija

Prije deset godina koncept korištenja društvenih mreža u poslovne svrhe bio je stran većini korisnika. Danas je situacija u mnogočemu drugačija – porastom divova poput Instagrama, YouTubea i Facebooka, mnoga preduzeća uvidjela su marketinšku vrijednost tih web platformi. Bum influensera i tržišta za stavaraoce sadržaja na društvenim mrežama otvaraju mnoga vrata novim prilikama. Društvene mreže i influenceri evoluirali su u legitimne načine dosezanja kupaca i stvaranje novog prihoda.

Međutim, influencer marketing nije jedina mogućnost ulaganja u marketing na društvenim mrežama. Za mala preduzeća i startupove postoji čitava lepeza prilika na području hashtagova, komentara i lajkova.

Prednosti upotrebe društvenih mreža za mala preduzeća i startup-e

Društveni mediji postali su novo igralište koje ujedinjuje sve generacije. Ostvaren je san svakog poduzetnika: besplatan pristup širokoj publici potencijalnih kupaca za bilo koji proizvod i uslugu. Vjerujemo da sigurno ogromna većina marketara već koristi društvene mreže u za obavljanje svojih poslova.

Možemo slobodno reći da mnoga mala preduzeća ”sama sebi pucaju u nogu” pretpostavljajući da su društvene mreže samo za velike igrače i za velike budžete. Ali baš naprotiv, platforme društvenih mreža pružaju jedinstvenu priliku malim i lokalnim brendovima da rastu i povežu se kako sa sadašnjim tako i budućim kupcima.

Tri su osnovna načina na koje marketing na društvenim mrežama može pomoći malim preduzećima i startupovima:

1. Dizanje svijesti o brendu

Društvene mreže (mediji) imaju prednost u odnosu na TV, radio, časopise i druge tradicionalne medije – pomoću društvenih mreža možete brzo i na ekonomičan način širiti informacije o svom postojanju i poslovanju, te potencijalno dosegnuti daleko veći krug kupaca sa svojom porukom.

Sve ovo može dovesti do većeg broja pratilaca, i generalno, većoj stopi konverzije u vašim marketinškim kampanjama.

2. Povećanje prometa na web stranici

Društvene mreže lako možete koristiti za usmjeravanje posjetilaca na  vašu web stranicu na kojoj su predstavljeni vaši proizvodi i usluge, što dovodi do povećanja kvalitete i količine  posjeta. Na taj način ne morate se oslanjati samo na vašu dobru poziciju u rezultatima pretraga na Google tražilici.

3. Prodaja proizvoda i usluga

Vi sami možete direktno plasirati svoje proizvode putem društvenih mreža. Uz dodatnu mogućnost ponovnog ciljanja korisnika oglasima koje nude platforme poput Facebooka i Instagrama, lako možete pronaći svoju primarnu publiku te dovesti svoj sadržaj direktno pred njihove oči.

Kako započeti sa marketingom na društvenim mrežama

Pored svega što je iznad rečeno, postoji mnoštovo strateških i kreativnih taktika koje možete primjeniti u svom pristupu marktingu na socijalnim mrežama a nalazite se u poziciji manjeg preduzeća ili start-upa.

Ako uzmemo za primjer Instagram, preporučujemo vam da se usredotočite na redovnu objavu postova. Imajte na umu staru poslovicu: daleko od očiju – daleko od srca.  

Zašto baš redovne objave? Redovne sedmične objave držaće vas u vrhu feed-a (sažetak  objava), a to je publici najuočljivije. I to je ono što vam treba – da što češće vide baš vaš članak, baš vašu ponudu u moru drugih.

Dogovor sa  influencerima na društvenim mrežama da podijele vaš sadržaj može vam pomoći da usmjerite korisnike na stranice vašeg proizvoda ili usluge. Mogući način saradnje su  kampanje darivanja u kojima infulenseri svojim pratiocima poklanjaju vaše proizvode ili usluge, a time i vi i influenseri ostvarujete korist. Ovo predstavlja jednostavan način za stjecanje velike publike, ali budite oprezni i radite samo s influenserima koji odgovaraju vašem brendu. U suprotnom, možete stvoriti kontra efekat.

Korištenje društvenih mreža kao dijela marketinške strategije vašeg malog biznisa ili startup-a može generirati velike koristi koje vam mogu pomoći da ubrzate i/ili povećate opseg poslovanja i to brzo i efikasno. Samo zapamtite da budete redovni i konzistentni sa svojim objavama. 

Terra Firma i njen tim vam mogu pomoći sa prvim koracima u smjeru digitalizacije i većeg korištenja društvenih mreža.

Posebna ponuda
za organizacije sa manjim zahtjevima

Na vašu email adresu će stići detalji naše ponude. Ne brinite, nećemo nikome davati niti na drugi način zloupotrebaljavati vaše podatke.