Društveni mediji

Društveni mediji su tehnologija zasnovana na računaru koja olakšava razmjenu ideja, misli i informacija kroz izgradnju virtualnih mreža i zajednica. Osmišljeni su kao servisi koji koriste Internet a korisnicima omogućuju brzu razmjenu digitalnog sadržaja. Sadržaj može da uključuje lične podatke, dokumente, video zapise i fotografije. Korisnici stupaju u kontakt na društvenim mrežama putem računara, tableta ili pametnog telefona putem softvera ili aplikacija zasnovanih na Internetu.

Iako su društveni mediji sveprisutni u Americi i Evropi, azijske zemlje poput Indonezije prednjače u korištenju društvenih medija. Više od 3,8 milijardi ljudi koristi društvene medije.

Pojedinci društvene medije koriste za održavanje kontakta s prijateljima i širom porodicom. Neki ljudi koristite razne aplikacije na društvenim mrežama za pronalaženje prilika za novi posao, pronalaze istomišljenike širom svijeta i dijele svoja razmišljanja, osjećaje, i iskustva. Oni su dio virtualne društvene mreže.

Facebook je najveća društvena mreža na svijetu, s jasnom prednošću u odnosu na druge društvene medije, iako ima sličnu publiku kao Twitter i Instagram. Ispod je lista najpopularnijih društvenih mreža od januara 2021. godine:

1. Facebook (2,74 milijardi korisnika)
2. YouTube (2,29 milijardi korisnika)
3. WhatsApp (2 milijarde korisnika)
4. Facebook Messenger (1,3 milijardi korisnika)
5. Instagram (1,22 milijardi korisnika)
6. Whatsapp (1,21 milijardi korisnika)
7. TikTok (689 miliona korisnika)
8. QQ (617 miliona korisnika)
9. Douyin (600 miliona korisnika)
10. Sino Weibo (511 miliona korisnika)